Office manager
Fulltime of parttime
Wat ga je doen?
Als office manager ben je verantwoordelijk voor van alles en nog wat. Je hebt een ontzettend veelzijdige functie hebt waarmee geen dag hetzelfde is en de werkzaamheden elkaar op dynamische wijze afwisselen. Voor deze functie zijn alle clichés waar: je bent een echte duizendpoot en je bent de spin in het web van onze thuiszorgorganisatie.
Een echte allround functie dus. Van administratieve en facilitaire taken tot HR en organisatorische werkzaamheden. Jouw werk maakt dat onze zorgmedewerkers zich vooral kunnen richten op waar ze goed in zijn; vertrouwde zorg leveren aan onze cliënten. Laten we eens inzoomen op (een deel van) al deze werkzaamheden.
Op administratief gebied ben je verantwoordelijk voor onder meer het bijhouden van de agenda’s via Sharepoint. Je verwerkt inkomende post en mails en houd je bezig met het opstellen en verzenden van facturen. Daarnaast ga je ook aan de slag met HR-gerelateerde taken. Denk aan het bijhouden van de personeelsadministratie en ondersteuning in personeelswerving.
Ook ben je op facilitair gebied actief voor Umbra. Jij zorgt ervoor dat alle voorraden kloppend en compleet zijn, je beheert het wagenpark en zorgt ervoor dat ons kantoor van alle benodigdheden voorzien is. Dit is af en toe wel eens een geregel, maar jouw organisatorische talenten komen hier goed in naar voren. Die kun je overigens ook helemaal kwijt in het organiseren van vergaderingen, bedrijfsuitjes en bijeenkomsten.
Over UmbraZorg
Wij zijn een zorgaanbieder voor hulpbehoevenden. Voornamelijk op het gebied van zorg aan huis, in de vertrouwde omgeving van de cliënt. Onze visie is dat échte aandacht leidt tot betere zorg. Bij UmbraZorg verlenen we daarom onze zorg zonder haast. Dit onderscheidt ons van andere organisaties. We zijn de verbindende schakel tussen de omgeving van de cliënt: familie, vrienden en verwijzers. Onze kernwaardes zijn dan ook betrokkenheid, verbinding, veiligheid, geloof, aandacht en passie.
Wat bieden we?
UmbraZorg geeft jou de ruimte om datgene te doen waar jij goed in bent. Wij vertrouwen op je talenten, kennis en kritische blik. Jouw ideeën over de organisatie zijn meer dan welkom, zodat wij altijd blijven ontwikkelen. En jijzelf trouwens ook. Heb jij de wens om te leren of door te groeien? Dan bekijken we graag samen de mogelijkheden die er zijn.
Maar daar stopt het niet! We bieden je ook:
- Een goed salaris FWG 50 conform cao VVT. Met een bereik tussen de € 3013,60 – € 4370,94;
- een arbeidsomvang geheel in overleg. Je kunt dus zowel parttime of fulltime aan de slag;
- een eindejaarsuitkering en vakantiegeld;
- pensioenfonds PFZW;
- een plekje in het warme team van UmbraZorg in Rijen;
- een gratis sportabonnement bij The Factory Sports & Fun.
Wat vragen we van jou?
Sta jij al te popelen om aan de slag te gaan? Wij ook, wanneer je:
- beschikt over miniaal hbo werk- en denkniveau;
- aantoonbare ervaring met administratief werk hebt;
- snel kunt schakelen, bent stressbestendig en een goede planner;
- een dienstverlenende instelling hebt met sterke communicatieve vaardigheden en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
- affiniteit en kennis van de AVG wet- en regelgeving, ICT-beheer, informatiemanagement, facilitaire en financiële zaken hebt.
- ervaring hebt met Office365, Teams en Sharepoint;
- kennis hebt over hr;
- initiatief toont en goed individueel aan de slag kunt;
- affiniteit hebt met de zorgsector.
Een goede dosis humor en creativiteit op zak? Bonuspunten! Verder vinden we motivatie en enthousiasme belangrijker dan een uitgebreid cv.
Heb je interesse?
Het liefst meteen aan de slag? Verstuur je sollicitatie direct! Uiteraard staan we je graag te woord om meer informatie te geven over deze vacature, en over UmbraZorg zelf. Neem daarvoor gerust telefonisch contact met ons op via 06-22344928 of per mail: l.baidjoe@umbrazorg.nl.