Als thuiszorginstelling doen wij er bij UmbraZorg alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ondanks onze inspanningen kan het toch gebeuren dat er een fout wordt gemaakt, of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Wanneer dit het geval is, worden wij hier graag van op de hoogte gesteld. Wij gaan ervan uit dat uw klacht te goeder trouw is en behandelen deze dan ook uiterst serieus. Dit geeft UmbraZorg tevens de kans om eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening te blijven verbeteren.
Een groot deel van de klachten kan vaak in een goed gesprek rechtgezet worden. Hier gaat onze voorkeur dan ook naar uit. Deze gesprekken geven ons tevens de gelegenheid om een beter beeld te vormen omtrent de aard van de klacht en hoe deze tot stand kwam.
Vindt u een gesprek niet wenselijk, of is het probleem op deze wijze niet oplosbaar? Dan kunt u de klacht schriftelijk indienen via onderstaand klachtenformulier. Wij streven ernaar om binnen 10 dagen inhoudelijk op uw klacht te reageren.
U kunt uw klacht digitaal indienen via onderstaand formulier, of per post sturen naar:
Ericssonstraat 2
5121 ML, Rijen
Tenslotte delen wij u mede dat wij, met het oog op beroepsreglementering, klachten vastleggen en meenemen in de evaluatie van ons kwaliteitssysteem. Uiteraard gaan wij zorgvuldig en vertrouwelijk met uw informatie om.
UmbraZorg is aangesloten bij een externe klachtenregeling. Mochten wij er gezamenlijk niet uitkomen dan kunt u uw klacht bespreken met onze externe klachtenfunctionaris. Wij zijn hiervoor aangesloten bij Quasir.